דף הבית » מידע מקצועי » מדריך מהיר: איך אני יודע אם המטבע שלי עשוי מכסף fxp

מדריך מהיר: איך אני יודע אם המטבע שלי עשוי מכסף fxp

מדריך קוויק: איך אני יודע אם המטבע שלי עשוי מכסף fxp

כסף, מתכת יקרת ערך, נמצא בשימוש על ידי בני אדם במשך אלפי שנים. השימוש בו מתוארך הרבה יותר. זהו מצרך יקר מאוד שעשוי להתגלות במגוון פריטים כמו תכשיטים, מטבעות ואחרים.

חשוב לקבוע אם מטבע או חפץ אספנים עשויים מכסף או לא לפני השקעה כספית בו. בדיקת המשקל כמו גם הטוהר היא גישה אחת לקבוע זאת. אם המטבע או החפץ המדובר שוקלים יותר מ-8 גרם ויש לו טוהר של 99%, אז אתה יכול להניח בבטחה שהוא עשוי מכסף.

בחינת משקל המטבע עשויה לעזור לך להבין אם הוא מורכב מכסף סטרלינג במלואו. אם האחוז נמוך מ.999, אז הכסף המדובר אינו טהור.

להלן סרטון הדרכה כיצד לזהות את המטבעות שלך בין אם זה כסף או לא:

איך לדעת אם כסף אמיתי או מזויף

חשוב להיות מסוגל להבדיל בין כסף אמיתי לכסף מזויף כדי למנוע את הטעות היקרה של רכישת האחרון.

בחינת משקל הכסף היא הצעד הראשון בהבחנה בין חלקים מקוריים לחיקוי של המתכת היקרה. אם יש לך משקל שיכול לשקול עד 500 גרם, אתה יכול לשקול את פיסת הכסף שלך מול משקל ידוע עם וריאציה סטנדרטית של 0.1 גרם או פחות. זה אפשרי רק אם לסולם יש קיבולת גבוהה מספיק. אם הוא שוקל יותר מכמות זו, בהחלט לא מדובר בכסף אמיתי שכן המשקל הטיפוסי של אונקיית כסף הוא בין 10 ל-12 גרם.

בדיקת כמות ההכתמה בצד האחורי של פיסת הכסף שלך, בנוסף לטקסטורה והדפוס של המשטח, היא עדיין גישה נוספת כדי לקבוע אם הכסף המדובר הוא אמיתי או לא. לדוגמה, אם אין שריטות ברורות בצד האחורי ואין עדות לקורוזיה באף חלק של פני השטח, אז זה בהחלט אותנטי מכיוון שרוב האנשים אינם מודעים כיצד לשחזר כתמים וחלודה. אם ניתן להשתמש במטבע רק פעם אחת, אז אתה יכול להיות די בטוח שמדובר במטבע מקורי.

מהי הדרך הקלה ביותר לזהות כסף?

מבחן המגנט היא גישה פשוטה שעשוי לשמש לזיהוי חיובי של כסף. זוהי שיטה יעילה ביותר לאיתור התכשיטים בקולקציית התכשיטים שלך באיכות הגבוהה ביותר.

כדי שבדיקת המגנטים תהיה אפקטיבית, יש למקם שני מגנטים זה ליד זה ולאחר מכן לקרב אותם יותר ויותר עד שהם נמשכים. זה נקבע להיות כסף כל רכיב שנדבק למגנט עם כמות החוזק הגדולה ביותר.

איך יודעים אם זה כסף או מצופה?

כסף הוא סוג של מתכת המשמש בדרך כלל בתכשיטים, כגון כלי כסף. הוא משמש גם לייצור מטבעות וצורות אחרות של מטבעות. פריטים מצופים עשויים עם שכבה דקה של מתכת מעל חומר אחר, בדרך כלל נחושת או ניקל.

ניתן להבחין בין כסף לפריטים מצופים על ידי הסתכלות על איכות פני השטח שלו וצבע פני הפריט. לכסף יהיה משטח חלק ומחזיר אור בעוד לפריטים מצופים יהיה גימור מט ואולי לא יהיו מבריקים באותה מידה. כסף גם יהיה יקר יותר מפריטים מצופים מכיוון שהוא צריך להיות טהור על מנת להשיג את הצבע והאיכות הרצויים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן