דף הבית » מידע מקצועי » כל המידע החשוב על: איך אני יודע אילו אפליקציות להוריד עולות כסף ואילו בחינם

כל המידע החשוב על: איך אני יודע אילו אפליקציות להוריד עולות כסף ואילו בחינם

כל המידע החשוב על: איך אני יודע אילו אפליקציות להוריד עולות כסף ואילו בחינם

אתה עשוי לקבל סוגים רבים ושונים של תוכניות מ-Google Play ו-Apple App Stores. יש כאלה שהם בחינם, בעוד שאחרים צריכים תשלום. חשוב שתהיה מודע לכך שלרוב האפליקציות הניידות בתשלום יש רמת מנוי פרימיום שמשתמשים עשויים לרכוש אם הם רוצים לעשות שימוש בתכונות האפליקציה למשך זמן ממושך.

האפליקציות החינמיות עשויות להכיל פחות תכונות מאפליקציות הפרימיום או שהן אינן מעולות כמו האפליקציות היקרות, אך הן מגיעות עם מספר הטבות גם כן, כולל היעדר פרסומות ורכישות בתוך האפליקציה, כמו גם נוספות פונקציונליות.

תראה לחצן ‘התקן’ ירוק באפליקציה שבה אתה משתמש בזמן שאתה מוריד את האפליקציה מחנות Google Play. זה מסמל שניתן להוריד את האפליקציה ולהשתמש בה ללא עלות; אבל, בהתאם לשירותים שהיא מספקת, יכולות להיות לו רכישות אופציונליות בתוך האפליקציה שמשתמשים יכולים לבחור לבצע. מצד שני, אם כתוב מחיר על הכפתור הירוק, זה מעיד שהתוכנה דורשת תשלום על מנת להשתמש בה. אם לא רשום מחיר על הכפתור הירוק, לעומת זאת, האפליקציה היא בחינם.

איך מורידים אפליקציות שעולות כסף בחינם?

יש כמה אפליקציות שעולות כסף, אבל אתה יכול להוריד אותן בחינם. זהו טריק להשיג את האפליקציה בחינם וזה למעשה די קל.

ישנן דרכים רבות ושונות להוריד אפליקציות שעולות כסף לטלפון שלך. אתה יכול להשתמש בחנות אפליקציות של צד שלישי כמו iphoneappstore.com או לעבור דרך חנות Google Play ולחפש את האפליקציה שברצונך להוריד.

חלק מהשיטות הללו יעבדו עם אפליקציות מסוימות, אך לא כולן יעבדו עם כל האפליקציות. אז אם אינך בטוח באיזו שיטה להשתמש, פשוט נסה כמה שיטה שונות ותראה מה עובד הכי טוב בשבילך!

להלן סרטון הדרכה כיצד לעשות זאת:

איך אני יודע אם אפליקציה בתשלום?

חלק מהאפליקציות יהיו בחינם, אבל חלק יחייבו אותך עבור השירות. ישנן כמה דרכים לקבוע אם אפליקציה בתשלום או לא.

אחת הדרכים לדעת אם אפליקציה בתשלום היא עיון במידע בחנות האפליקציות – בדרך כלל אפליקציות בתשלום מדורגות גבוה יותר מאלה שהן בחינם. דרך נוספת היא לבדוק את הביקורות בחנות האפליקציות ולראות מה יש למשתמשים לומר עליה. אם אין ביקורות כלשהן, אז אולי כדאי לבדוק מדוע אין ביקורות, כי זה עשוי לומר שהם מחכים שאנשים נוספים יורידו לפני שהם יכולים לפרסם את הביקורת שלהם.

הדרך האחרת לדעת אם אפליקציה בתשלום או לא היא על ידי בדיקה באתר האינטרנט שלה ולראות אם יש טופס הרשמה או משהו דומה לזה. אם אתה רואה את זה, סביר להניח שזה שירות בתשלום כי הם רוצים את כתובת הדוא”ל ומספר הטלפון שלך כדי שיוכלו לשלוח לך עדכונים חשובים על מה שקורה עם החברה/אפליקציה שלהם.

באיזו אפליקציית כסף אין עמלות?

אפליקציית Cash היא אפליקציה לנייד המאפשרת למשתמשים לשלוח ולקבל כסף ללא עמלות. זה גם מאפשר למשתמשים לשלוח ולקבל כסף בעזרת קודי QR. אחת התכונות הטובות ביותר באפליקציה הזו היא שהיא לא גובה מכם תשלום עבור שליחה או קבלה של תשלומים, מה שהופך אותה לאופציה מצוינת עבור אלה שיש להם תקציב או מחפשים דרכים לחסוך קצת מזומן.

האפליקציה הזו זכתה לשבחים מאנשים שמשתמשים בה מכיוון שהם יכולים בקלות להעביר כספים בין חברים, בני משפחה או אפילו שותפים עסקיים מבלי לשלם עמלה על מנת לעשות זאת. לאפליקציית ה-Cash יש גם ממשק קל לשימוש שמקל על כל אחד להשתמש באפליקציה הזו בין אם הוא מעולם לא השתמש באחת בעבר ובין אם הוא מנוסה יותר בשימוש בה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן