דף הבית » מידע מקצועי » איך אני יודע כמה כסף יש לי כפיצוי על הכשרה: המדריך המלא

איך אני יודע כמה כסף יש לי כפיצוי על הכשרה: המדריך המלא

איך אני יודע כמה כסף יש לי כפיצוי על הכשרה: המדריך המלא

זו שאלה שאנשים רבים שואלים את עצמם לפני שהם מתחילים להתאמן. חשוב לדעת כמה כסף תרוויח בפיצוי על הזמן שאתה משקיע בהכשרה.

התמורה עבור ההכשרה יכולה להיות שונה בהתאם לחברה, לתעשייה ולמיקום. חברות מסוימות עשויות להציע סכום מסוים של כסף או אפילו הון עצמי עבור הכשרה בעוד שאחרות עשויות לא להציע פיצוי כלל.

תצטרך לדבר עם המעסיק שלך על המדיניות הספציפית שלו לגבי פיצויים עבור הכשרה. מעסיקים מסוימים עשויים להציע קצבה להכשרה, בעוד שאחרים עשויים להחזיר את הכל בצורה של העלאה.

באופן כללי, חברות צריכות להציע פיצוי עבור הכשרה ששווה את הזמן והמאמץ שהושקעו. לדוגמה, אם אתה מבלה שבועיים על תוכנית הכשרה שעולה 1,000 $, אתה צריך לקבל פיצוי ב-500 $ כדי לפצות על הזמן שהיית מחוץ לעבודתך.

חשוב להבין מה המעסיק שלך מציע ולמה אתה יכול לצפות כדי שתוכל להחליט אם ההשקעה שווה לך.

איך אני מוצא את רמת הפיצויים שלי?

לא קל להבין מהי רמת הפיצויים שלך, אבל יש לנו כמה עצות איך לעשות זאת. להלן איך לעשות את זה:

1. קבע את שכר הבסיס שלך בראש ובראשונה, עליך לקבוע מהי ההכנסה הבסיסית שלך כדי לחשב את הפיצוי הכולל שלך.

2. לספק לעובדים חופשה בתשלום רוב החברות מספקות חופשה בתשלום לאנשי הצוות שלהן. זה עשוי להינתן במגוון פורמטים, לרבות כזמן מחלה, זמן חופשה ו/או דמי חגים, או שהוא עשוי להינתן כשיעור קבוע עבור חופשה בתשלום בשלמותו.

3. קבע את עלות הביטוח שלך. לעובדים שעובדים במשרה מלאה יש לעתים קרובות הזדמנות לקבל כיסוי ביטוחי דרך מקום העבודה שלהם. מעסיקים שיש להם יותר ממספר מסוים של אנשי צוות מחויבים לספק ביטוח לעובדיהם.

4. קבע את סכום העמלות ו/או הבונוסים הרלוונטיים חלק מהעובדים זכאים לקבל עמלות, שהן כספים נוספים שניתנים בהתאם למידת הביצוע שלהם בעבודתם.

5. בדוק את כל ההטבות הנוספות שאתה מקבל רובן המכריע של החברות מספקות לעובדיהן קצבת פרישה כלשהי, המאפשרת לעובדים לבצע הפקדות לחשבון חיסכון פנסיוני כדי להיות מוכנים כלכלית לשלב זה של חייהם.

איך מחשבים את העלות של תוכנית אימונים?

עלות תוכנית הכשרה חשובה כאשר מחליטים אם להשקיע בה או לא. זה גם שימושי למעסיקים לדעת כמה הם מוציאים על התוכנית.

ישנם גורמים רבים שעשויים להשפיע על עלות ההדרכה. סוג ואורך תוכנית ההכשרה, מספר העובדים שישתתפו, וכל עלויות נוספות שעלולות לעלות במהלך הקורס הם כולם גורמים שיכולים להשפיע על העלות הכוללת שלך. להלן דברים שכדאי לדעת:

תקציב הדרכה כולל = תקציב שכר כולל X 1-3%

מספר עובדים ממוצע לענף x FTEs = סך תקציב ההכשרה

קבע מראש את צרכי ההדרכה, הערכת עלויות וחשב.

קבע את צורכי ההדרכה מבעוד מועד, קבל מושג על העלויות והבין

האם אני יכול לתבוע בחזרה את העלות של קורס הכשרה?

אם סיימת קורס וקיבלת תעודה, ייתכן שתוכל לתבוע בחזרה את העלות. אם ספק ההדרכה שלך לא רשום למע”מ, הוא לא יגבה מע”מ על דמי הקורס שלך.

חלק מהספקים מציעים גם החזרים עבור קורסים שמבוטלים לפני תחילת הקורס. עם זאת, אם זה לא מוצע על ידי הספק שלך, עדיף לפנות אליו ישירות לקבלת מידע נוסף.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן