דף הבית » מדריך כספי בנק » עמלות למשיכת כסף: אילו בנקים לא לוקחים אותן?

עמלות למשיכת כסף: אילו בנקים לא לוקחים אותן?

איזה בנקים לא לוקחים עמלות למשיכת כסף ללקוחות בנקים אחרים

הבנקים הישראליים לא גובים עמלות על משיכת כסף ללקוחות של בנקים אחרים. הבנקים הישראלים הם היחידים בעולם שלא גובים עמלות על העברת כספים לחשבונות בנק אחרים. ישראל היא מדינה עם משאבים בנקאיים מוגבלים, מה שמקשה על אזרחיה לשלוח או לקבל כסף מחוץ לישראל. זו הסיבה שהבנקים הישראלים שונים מכל מערכות הבנקאות של מדינות אחרות ואינם מציעים עמלות בעת העברת כסף בין החשבונות השונים.

בנקים שאינם גובים עמלות על משיכת כסף מלקוחות בנק אחרים: בנק לאומי, בנק דיסקונט לישראל, הבנק הבינלאומי הראשון של ישראל, הבנק הבינלאומי הראשון של ירושלים, הבנק הבינלאומי הראשון לת”א, בנק מזרחי טפחות בע”מ, ועוד.

האם הבנקים מחייבים אותנו על משיכה של כסף?

הבנקים מחייבים אותנו על משיכת כסף בישראל. זאת מכיוון שישראל הטילה מס על עסקאות במטבע חוץ נתון לשיקול דעתו של הבנק עצמו.

ברוב המדינות, אתם יכולים למשוך את כספכם מבלי לשלם על כך עמלות. עם זאת, אם אתם מתכננים לבקר בישראל וברצונכם למשוך כסף מבנק ישראלי, אולי כדאי לדעת אם הבנקים גובים מכם על משיכת כסף בישראל לפני שאתם הולכים לבנק ומבזבזים זמן במילוי הטפסים.

חלק מהבנקים גובים עמלה נוספת על עמלות המשיכה, בעוד שאחרים לא.

הסיבה העיקרית שבגללה אתם עלולים להיות מחויבים היא שאתם לא נחשבים תושבי ישראל או אם הבנק שלכם ממוקם במדינה אחרת ולא בתחומי השיפוט של ישראל.

באילו בנקים אין עמלות כספומט בינלאומיות?

ישראל היא מדינה קטנה אבל יש בה הרבה בנקים. אם אתם אזרחי חו”ל וצריכים למשוך מזומן מהכספומט, ייתכן שתצטרכו לשלם עמלות כספומט בינלאומיות.

רשימה זו של הבנקים בישראל שאין להם עמלות כספומט בינלאומיות מיועדת לנוסעים הזקוקים למזומן בעת ​​ביקורם בישראל. רשימה זו כוללת את הבנקים הגדולים בישראל וגם את הבנקים הקטנים יותר שאולי עדיין לא נמצאים על הרדאר שלכם. בנקים ללא עמלות כספומט בינלאומיות כוללים את: בנק לאומי, בנק דיסקונט ירושלים, הבנק הבינלאומי הראשון לישראל, בנק מזרחי-טפחות בע”מ, מזרחי-טפחות שירותי כרטיסים בע”מ, פז חברת נפט בע”מ, טאבה השקעות בע”מ, ועוד.

איזה בנק הכי מתאים לעסקאות בינלאומיות?

השאלה מהו הבנק הטוב ביותר בישראל לעסקאות בינלאומיות היא שאלה מורכבת למדי. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון ולשקול לפני קבלת ההחלטה.

חלק מהגורמים שצריך לקחת בחשבון הם עמלות, נוחות, שירות לקוחות ומיקום. ייתכן שהבנק הטוב ביותר בישראל לעסקאות בינלאומיות אינו זהה לבנק הטוב ביותר במדינה אחרת.

ישראל היא מדינה עם הרבה בנקים בינלאומיים. קשה למצוא את הבנק הטוב ביותר לעסקאות בינלאומיות. הסיבה לכך היא שלכל בנק יש את היתרונות והחסרונות שלו.

להלן 5 הבנקים המובילים בישראל, הטובים ביותר לעסקאות בינלאומיות:

1. בנק הפועלים

2. בנק לאומי

3. בנק מזרחי טפחות

4. הבנק הבינלאומי הראשון של ישראל (FIB)

5. מזרחי טפחות בנק לאומי

האם ניתן למשוך כסף בחו”ל ללא חיובים?

אפשר למשוך כסף מבנק זר בחו”ל ללא כל חיובים. משיכת כסף מבנק זר יכולה להיות מאתגרת בגלל המטבעות ושערי החליפין השונים.

השלב הראשון הוא לברר באיזה מטבע נמצא החשבון שלכם. השלב השני הוא לברר באיזה מטבע אתם רוצים למשוך. השלב השלישי הוא לגלות כמה אתם צריכים, והשלב הרביעי הוא למצוא בנק שכול לגבות מכם פחות משער החליפין של המטבע של המדינה ממנה הגעתם בחו”ל.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן