דף הבית » מדריך כספי בנק » מדריך למתחילים: איך אני יכול לדעת כמה כסף יש לי בכרטיס מראש

מדריך למתחילים: איך אני יכול לדעת כמה כסף יש לי בכרטיס מראש

מדריך למתחילים: איך אני יכול לדעת כמה כסף יש לי בכרטיס מראש

כרטיסים משולמים מראש הם דרך נוחה לאחסן כסף, אך לרוב הם מגיעים עם עמלות. אולי אינך יודע כמה כסף יש לך בכרטיס שלך או כמה אתה יכול להוציא.

כדי לגלות כמה כסף יש לך בכרטיס שלך, אלה הדברים הבאים:

שירות ללקוחות באמצעים אוטומטיים – אתה יכול לבדוק את היתרה שלך על ידי יצירת קשר עם שירות הלקוחות. אם תבדוק את יתרתך באמצעות מערכת הטלפון האוטומטית, רוב הזמן לא תחויב בעמלות כלשהן.

סיוע חי ללקוח – אתה יכול לבדוק את היתרה שלך על ידי התקשרות לתמיכת הלקוחות, אבל כרטיסים מסוימים יגבו ממך עמלה אם תרצה לדבר עם נציג חי בטלפון.

אפליקציה מקוונת/נייד – אם יש לך סוג מסוים של כרטיס תשלום מראש והגדרת חשבון מקוון, ייתכן שתוכל לבדוק את היתרה שלך דרך האינטרנט. שירות זה ניתן לרוב ללא עלות.

הודעת טקסט – ייתכן שתידרש לשלם עמלה לספק הסלולרי שלך על מנת לקבל הודעות טקסט, למרות העובדה שכרטיסים משולמים רבים מספקים לך את האפשרות לקבל את יתרת החשבון שלך באמצעות הודעת טקסט ללא עלות נוספת.

כספומט – ייתכן שתידרש לשלם חיוב כדי לבדוק את היתרה בכרטיסים משולמים מראש כאשר אתה משתמש במכשיר כספומט.

איך אני בודק את יתרת הבנק שלי?

אם אתה רוצה לבדוק את יתרת הבנק שלך, הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא ללכת לאינטרנט. ישנן דרכים רבות ושונות בהן תוכל לעשות זאת, כולל שימוש באתר האינטרנט או באפליקציה לנייד של הבנק שלך. אתה יכול גם להשתמש במנוע חיפוש כמו גוגל.

אם אינך בטוח כיצד לגשת לחשבון הבנק שלך באופן מקוון, ישנן דרכים אחרות שתוכל לעשות זאת. אתה יכול להתקשר לקו שירות הלקוחות של הבנק שלך ולבקש מהם עזרה. אתה יכול גם לנסות ללכת לכספומט סמוך או להשתמש בכספומט לידך.

איך אני בודק את יתרת המשכורת שלי?

כשזה מגיע לבדיקת היתרה שלך, אתה יכול פשוט לחייג 135 ולקבל את היתרה בזמן אמת.

להלן סרטון הדרכה כיצד לעשות זאת:

האם יש אפליקציה לסריקת כרטיסי מתנה לאיתרה?

Gyft היא אפליקציית כרטיס המתנה הנייד 1 המהימנה שעוזרת לך למצוא ולנהל את כרטיסי המתנה שלך. הוא מספק לך את היכולת לסרוק ברקוד ולבדוק את היתרה בכרטיס שלך.

כרטיסי מתנה הם דרך מצוינת לתת למישהו מתנה מבלי להוציא כסף. עם זאת, כשמגיע הזמן לחלק מתנות מסוג זה, אנשים רבים נאבקים עם מה לקנות ומה לא לקנות. זה יכול להיות מסובך במיוחד אם אתה מנסה לתת מתנה יקרה מבלי לבזבז יותר מדי כסף.

על מנת להימנע מהוצאות יתר על כרטיס מתנה, שקול לסרוק אותו לפני שמחלקים אותו כמתנה. אם אינך בטוח כמה נשאר בכרטיס, Gyft הקל עליך בכך שאפשרה למשתמשים לסרוק את הכרטיסים שלהם ולראות כמה נשאר להם לפני שהם מוציאים כסף.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן