דף הבית » מדריך כספי בנק » מדריך אולטימטיבי: ויזה נטענת: איך בודקים את יתרת הכרטיס?

מדריך אולטימטיבי: ויזה נטענת: איך בודקים את יתרת הכרטיס?

איך אני בודק כמה כסף יש לי בויזה נטען

כרטיסי ויזה הם דרך נוחה לשאת כסף איתכם באופן דיגיטלי, אבל הם יכולים לעלות ביוקר. זה נכון במיוחד אם יש לכם כרטיס ויזה נטען. כדי לבדוק כמה כסף יש על הויזה הנטענת שלכם, בצעו את השלבים הבאים:

1. פתחו את גב הכרטיס שלכם ומצאו את המספר בן 4 הספרות שמתחיל ב-002

2. חייגו ##4636#*#* מהטלפון שלכם כדי לגשת למספר חשבון Visa

3. הזינו את מספר החשבון הזה באפליקציית Visa ותראו כמה כסף נטען קיים על הכרטיס שלכם

4. אם אין מספיק כסף בחשבון שלכם למטרת רכישה, צרו קשר עם נציג שירות לקוחות ב-Visa בכדי לבקש כספים נוספים או לברר אם עמלות כלשהן הקשורות לשימוש בכרטיס שלכם

להלן סרטון שמדבר על כיצד לבדוק כמה כסף יש ביתרת כרטיס הוויזה הנטען:

מהי יתרה משולמת מראש?

יתרה משולמת מראש היא כרטיס אשראי המאפשר לכם להשתמש בו גם אם אין לכם מספיק כסף בחשבון הבנק שלכם. כרטיס יתרה משולמת מראש הוא כרטיס חיוב המאפשר למחזיק להוציא כסף על החשבון מבלי שיש לו כספים בחשבון הבנק שלו. לאחר מכן, המחזיק יכול למלא את יתרת התשלום מראש על ידי הפקדת כסף לחשבונו.

יתרה משולמת מראש היא סוג של כרטיס משולם מראש שניתן להשתמש בו כדי למשוך מזומן או לבצע רכישות. אתם יכולים לקנות את הכרטיס בחנות או באינטרנט ולאחר מכן להשתמש בו כדי לבצע רכישות.

כרטיסים משולמים מראש הופכים פופולריים יותר בשנים האחרונות, במיוחד בקרב בני דור המילניום. הכרטיסים משמשים לרוב לחנויות נוחות וקניות מקוונות. אנשים מסוימים עשויים להשתמש בהם כחלופה לכרטיסי אשראי מכיוון שאין להם דירוג אשראי גבוה וזקוקים לגישה מיידית למזומן.

יתרה משולמת מראש ידועה גם בשם “יתרת כרטיס משולמת מראש” או “שימוש בכרטיס משולם מראש”.

איך משתמשים בכרטיס ויזה משולם מראש באינטרנט?

אם אתם מחפשים מידע כיצד להשתמש בכרטיס ויזה בתשלום מראש באינטרנט, אתם במקום הנכון. כאן נספק סקירה קצרה של אופן השימוש בכרטיס ויזה בתשלום מראש באינטרנט, מהן האפשרויות השונות ומה המשמעות של אפשרויות אלו.

כרטיסים משולמים בדרך כלל משמשים לרכישות הדורשות תשלום מיידי. זה כולל ביצוע רכישות באינטרנט או בחנות. אתם יכולים גם להשתמש בהם כחלופה למזומן כאשר אתם צריכים לבצע רכישה מבלי להיות שם באופן אישי.

כרטיסי ויזה בתשלום מראש הם אמצעי תשלום פופולרי. הם נוחים, חסכוניים ומציעים תכונות אבטחה שאינן מוצעות בכרטיסי אשראי רגילים.

להלן רשימת 5 הדרכים המובילות להשתמש בכרטיס ויזה בתשלום מראש באינטרנט:

1) קנו כרטיסי מתנה באינטרנט: אתם יכולים לקנות כרטיסי מתנה מקמעונאים רבים עם הכרטיס המשולם מראש שלכם. חלק מהחנויות שמקבלות ויזה בתשלום מראש כוללות את אמזון, טארגט, וולמארט ועוד.

2) שלמו עבור שירותים באינטרנט: אתם יכולים לשלם עבור שירותים כגון Netflix, Spotify, Hulu ועוד באמצעות הכרטיס המשולם מראש שלכם מבלי לשלם עמלות או חיובים נוספים.

3) טענו את היתרה שלכם בכרטיס הנטען שלכם: אתם יכוליםך למלא את היתרה שלכם בכרטיס הנטען מבלי שתצטרכו לדאוג לעמלות נוספות או חיובים כלל.

4) הגשת בקשה לחשבון בנק: ניתן להגיש בקשה לחשבון בנק באמצעות כרטיס ויזה בתשלום מראש בבנקים רבים בארצות הברית.

5) קנו באינטרנט: אתם יכולים לקנות באינטרנט באמצעות כרטיס ויזה בתשלום מראש כאמצעי תשלום.

האם פג תוקפם של כרטיסי ויזה בתשלום מראש?

חשוב לדעת שפג תוקפם של כרטיסי ויזה בתשלום מראש. המשמעות היא שאם אתם מתכננים לעזוב את הארץ ויש לכם ויזה בתשלום מראש, אז היא תפוג בשלב כלשהו. ויזה בתשלום מראש היא סוג של ויזה שמונפקת למטרה מסוימת ואינה מאפשרת למחזיק לנסוע מחוץ למדינה. המחזיק חייב להשתמש בויזה לפני שתוקפה יפוג, אחרת הוא יחויב בעמלות.

לחלק מהמדינות יש כללים נוקשים לגבי כמה זמן אתה יכול להישאר במדינה שלהם עם ויזה בתשלום מראש. לדוגמה, מדינות מסוימות אינן מתירות לאנשים לשהות יותר מ-90 יום עם אשרות לשנה, בעוד שאחרות מאפשרות ויזות לשנתיים.

חשוב למטיילים לדעת מתי פג תוקפם של הויזה בתשלום מראש כדי שיוכלו לתכנן מראש ולוודא שיש להם מספיק זמן לחדש את הויזה שלהם לפני שתפוגתם.

אנשים רבים אינם מודעים לתאריכי התפוגה של הויזה בתשלום מראש ומוצאים את עצמם במצב קשה כאשר תוקף הויזה שלהם פג ואינם מצליחים לחדש אותה בזמן.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן