דף הבית » מדריך כספי בנק » מדריך אולטימטיבי: איך אני יכול לדעת כמה כסף יש לי בפיקדון

מדריך אולטימטיבי: איך אני יכול לדעת כמה כסף יש לי בפיקדון

מדריך אולטימטיבי: איך אני יכול לדעת כמה כסף יש לי בפיקדון

ישנן שתי דרכים לגלות כמה כסף יש לך בפיקדון. הראשון הוא על ידי כניסה לחשבון הבנק המקוון שלך ומעבר ללשונית “היסטוריית הפקדות”. אתה יכול גם לפנות לנציג הבנק ולשאול אותו כמה כסף יש לך בפיקדון.

הדרך השנייה היא להשתמש באפליקציית מימון אישי. אפליקציות אלו יספקו לך את כל המידע הפיננסי שלך במקום נוח אחד, כולל סכום הכסף שנמצא כעת בחשבון העובר ושב שלך, חסכונות והשקעות.

איך אני בודק את ההפקדה בבנק שלי?

ישנן שלוש דרכים לבדוק את ההפקדה הבנקאית שלך

א. בדיקת חשבון הבנק שלך באינטרנט – אם אתה מחפש לבדוק את חשבון הבנק שלך באינטרנט, עליך לדעת שישנן דרכים רבות בהן תוכל לעשות זאת. הדרך הנפוצה ביותר היא באמצעות שימוש באתר בנק. אבל אם לבנק שלך אין אתר אינטרנט, אז אולי הגיע הזמן למצוא אתר חדש.

השלבים הבאים יעזרו לך לבדוק את חשבון הבנק שלך באינטרנט:

– ראשית, פתח את אתר האינטרנט של המוסד הפיננסי שבו מתנהל חשבון הבנק שלך.

– לאחר מכן, לחץ על “בדיקה” או “הפקדה” בהתאם לסוג העסקה שברצונך לבצע.

– לאחר מכן הזן את שם המשתמש והסיסמה שלך עבור החשבון המסוים בשדות המתאימים ולחץ על “שלח”.

– במידת הצורך, בחר את טווח התאריכים שעבורו תרצה לראות עסקאות ולחץ על “שלח”.

ב. בדיקת חשבון הבנק שלך באופן אישי – ההפקדות הבנקאיות מתבצעות לרוב במזומן וניתן להפקידן לחשבון עובר ושב או לחסכון. אם יש לך חשבון עובר ושב, אז אתה יכול לבקר בכל סניף ולבקש שובר הפקדה מהפקיד. לאחר מכן, הפקיד יזין את המידע שלך בתלוש ויחזיר לך את התלוש עם היתרה החדשה שלך עליו.

ג. בדיקת חשבון הבנק שלך בטלפון – תוכל גם להשתמש באפליקציית הבנקאות האינטרנטית בסמארטפון או במחשב כדי לבדוק את יתרת החשבון שלך.

מהי יתרה בפיקדון?

יתרה בפיקדון היא מונח המשמש בבנקאות כדי לתאר את כמות הכסף שיש לך בחשבונך. סכום הכסף שיש לך בחשבון נקבע לפי סוג החשבון ומדיניות הבנק.

יתרה בפיקדון היא מונח המשמש בבנקאות כדי לתאר את הכספים הזמינים למשיכה לאחר שחשבונך זוכה על ידי הבנק. יתרה בפיקדון ידועה גם ככספים זמינים או אשראי זמין. היתרה בפיקדון מחושבת על ידי הפחתת ההתחייבויות הנותרות מסך ההפקדות שנזקפו לחשבון.

היכן ניתן למצוא דוח הפקדה?

השלב הראשון בתהליך פתיחת חשבון עובר ושב הוא לאמת את זהותך. לאחר מכן, עליך לפתוח חשבון פיקדון בבנק או בחברת אשראי. השלב הבא הוא לקבל את הצהרת ההפקדה שלך מהבנק או מאיגוד האשראי.

הצהרת ההפקדה תספק לך את כל המידע על חשבונך כמו יתרה, שיעור ריבית והיסטוריית עסקאות.

אם אין לך זמן לבקר בבנק אתה יכול לנסות את האתרים שלהם. אם אינך בטוח היכן ממוקמת הצהרת ההפקדה באתר הבנק, נסה לחפש קישור שאומר “היסטוריית הפקדות” או “חיפוש הפקדות”.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן