דף הבית » מדריך כספי בנק » ויזה דולר נטען: כך תבדקו את יתרתכם בכרטיס – המדריך המלא

ויזה דולר נטען: כך תבדקו את יתרתכם בכרטיס – המדריך המלא

איך אני בודק כמה כסף יש לי בויזה נטען דולר

ויזה הוא כרטיס חיוב בתשלום מראש שניתן לטעון בדולרים אמריקאים. אתם יכולים לבדוק כמה כסף יש לכם בויזה הטעונה בדולרים על ידי ביקור באתר האינטרנט של ויזה. בביקור באתר האינטרנט של ויזה, תוכלו למצוא רשימה של העסקאות והיתרות שלכם. אם אתם מעוניינים לראות כמה כסף יש לכם בחשבון, לחצו על כפתור “בדיקת יתרה” והזינו את מספר הכרטיס שלכם.

כיצד אפשר לבדוק את עסקאות הוויזה בכרטיס?

הויזה הנטענת מאפשרת לבדוק את עסקאות הוויזה שלכם באתר האינטרנט. אתם יכולים גם להתקשר למספר הטלפון של שירות הלקוחות שלהם כדי לבדוק את רשימת העסקאות שביצעתם.

לוויזה דולר נטען קיים מידע רב באתר האינטרנט על איך לבדוק את עסקת הוויזה שלכם וכל מה שאתם צריכים לדעת. האתר מספק גם מידע שימושי למי שחדש לשימוש בוויזה דולר נטען. אתם יכולים גם לבקר במרכז העזרה של ויזה לקבלת מידע נוסף על אופן השימוש ב-Visa או בדף צור קשר, אם יש לכם שאלות כלשהן לגבי התהליך.

האם מישהו יכול להשתמש בכרטיס האשראי האישי רק עם המספר וה-CVV?

אנשים נעשים יותר ויותר מודאגים לגבי אבטחת פרטי כרטיס האשראי שלהם. הם חוששים שמישהו יוכל לגנוב את מספר כרטיס האשראי שלהם ולהשתמש בו ללא ידיעתו.

האם זה אפשרי שמישהו ישתמש בכרטיס האשראי שלכם רק עם המספר ו-CVV? כן, זה אפשרי שמישהו ישתמש במספר כרטיס האשראי שלכם רק עם המספר ו- CVV. האדם יצטרך פרטים מזהים כמו השם שלכם, כתובת, תאריך לידה, כתובת דואר אלקטרוני, מספרי טלפון וכו’ כדי לגשת לחשבון שלכם.

מדוע נדחה כרטיס המתנה של Visa כשיש כסף בחשבון?

כרטיסי מתנה של ויזה הם כרטיסי מתנה פופולריים שניתן להשתמש בהם בחנויות ובמסעדות שונות. אבל לפעמים, כרטיסים אלה נדחים כאשר סכום הכסף בכרטיס אינו מספיק לכיסוי הרכישה. בחלק זה, נדון במה שיכול לקרות אם כרטיס המתנה של Visa שלכם נדחה וכיצד תוכלו להימנע מכך.

5 הסיבות המובילות לכך שכרטיס המתנה של Visa שלכם עלול להידחות:

1) חשבון הבנק שלכם נסגר או הוקפא: חלק מהבנקים סוגרים חשבונות מסיבות שונות כגון: הונאה, שליחת יותר מדי התראות או שימוש יתר בכספים. אם זה קורה לכם, פנו לבנק שלכם ובקשו ממנו לפתוח מחדש את חשבונכם לפני השימוש בכל אמצעי תשלום אחר למקרה שתצטרכו לבצע רכישה.

2) במידה והיה חיוב לא ידוע בכרטיס שלכם: כאשר מתבצעת עסקה עם כרטיס המתנה שלכם, יופיע פריט המציג את סכום הכסף שהושם בכרטיס. אם אתם רואים משהו אחר מלבד $0, פירוש הדבר עשוי להיות שחיוב לא ידוע הוטל על הכרטיס שלכם. אתם יכולים לפנות לשירות הלקוחות ולבקש מהם לחקור חיוב זה.

3) פג תוקפו של כרטיס המתנה שלכם: ברוב כרטיסי המתנה של ויזה, הם תקפים עד שנתיים וחשוב שתבדקו את תאריך התפוגה בכרטיס שלכם. אם אין לכם את תאריך התפוגה בכרטיס, צרו קשר עם שירות הלקוחות או בדקו איתם שוב בעוד מספר שבועות כדי לראות אם החשבון הופעל מחדש.

4) הכרטיס שלכם בוטל: אם איבדתם את הכרטיס שלכם או שהוא נגנב ואינכם מצליחים למצוא אותו, פנו לשירות הלקוחות לקבלת עזרה. אם כרטיס המתנה של Visa שלכם בוטל, פנו לשירות הלקוחות והם יוכלו לספק לכם כרטיס חדש.

5) החשבון שלכם מושבת: אם ניסיתם את כל הפתרונות לעיל אבל עדיין אין לכם גישה לחשבון שלך, ייתכן שהחשבון הושבת.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן