דף הבית » כללי » קונים חכם: כמה עולה סוללה לאופניים חשמליות ואיך אפשר לחסוך

קונים חכם: כמה עולה סוללה לאופניים חשמליות ואיך אפשר לחסוך

אופניים

הרכיבה על אופניים חשמליים הפכה זה מכבר לאופן מקובל ביותר לתנועה בתוך העיר. מספר הולך ורגל של אנשים רוכבים על שבילי אופניים ייעודיים, ובמספר גדול של מקומות אבודה נצפה מספר גדול של עובדים שמגיעים על גבי אופניים. יחד עם זאת, ככל שזמן השימוש באופניים עולה, כך גם גדלה התדירות שבה מתבצעת רכישה של סוללות לאופניים חשמליות על ידי הרוכבים. למה חל גידול משמעותי במספר הסוללות החדשות הנרכשות? כמה עולות סוללות לאופניים חשמליות ואיך אפשר לחסוך ? במאמר שלפניכם ריכזנו את כל התשובות.

למה חל גידול משמעותי במספר הסוללות שנרכשות

כאמור, אחד המאפיינים המשמעותיים של השנים האחרונות, הינו הגידול המשמעותי הן במספר הרוכבים והן באורך הרכיבה היומי הממוצע של כל אחד. במצב הזה, העלייה ברכישה של סוללות לאופניים חשמליות היא טבעית. הטווח ומספר הטעינות של כל סוללה הוא מוגבל, וככל שהשימוש בהן אינטנסיבי, כך מספר הסוללות שנרכשות הוא באופן טבעי גדול יותר. בנוסף, השימוש שנעשה באופניים הוא אינטנסיבי יותר, מה שמחייב כל רוכב המכבד את עצמו להחזיק סוללה רזרבית בכל יעד קבוע. כך קורה שאנשים מחזיקים סוללות לאופניים חשמליות בבית ובמקום העבודה, במכון הכושר ובכל מקם שאליו רוכבים באופן קבוע. ביחד עם הסוללה מחזיקים, כמובן מאליו, גם מטען. סוללה טעונה שנמצאת בכל אחת מתחנות הקצה של הרוכב, מבטיחה לו למעשה טווח רכיבה ארוך יותר.

כמה עולות סוללות לאופניים חשמליות ואיך אפשר לחסוך

ככל ששוק הסוללות לאופניים חשמליים מתרחב, כך נכנסות אליו יותר חברות המנסות לשווק את המוצאים שלהן, לפיכך, לפני שרוכשים סוללה, חשוב לפעול על פי התסריט הבא:

  1. השוואה נכונה: לפני שמבצעים השוואה, חשוב להבין תחילה באיזו סוללה מדובר. אמות המידה לבחינת הסוללה הינן סוג הסוללה, הקיבולת שלה והמתח שלה. אי אפשר להשוות בין סוללות עם קיבולת או מתח שונים, זה פשוט לא נכון.
  2. החברה היצרנית: לכאורה, שתי סוללות עם נתונים שווים אמורות לספק ביצועים זהים, למעשה, סוללות של יצרנים עלומים ובלתי מוכרים עלולות להיות בעלות ביצועים לקויים, שלא לומר גרועים.
  3. חדש או משומש: חשוב לדעת אם סוללות לאופניים חשמליות אשר מוצעות במודעות שונות באתרים או בחנויות, הן חדשות או משומשות. אמנם קורה לא אחת שסוללות משומשות עושות עבודה טובה, אבל מנגד הן עלולות לצאת מכלל שימוש במהירות רבה. לכן חשוב שהמחיר ישקף את מהות הסוללה.

גם אחרי הרכישה של סוללות לאופניים חשמליות חשוב להקפיד על הנחיות היצרן . ההנחיות הללו עשויות להאריך מאד את חיי הסוללה ולמנוע מפח נפש לרוכב. בנוסף, כדאי לשקול רכישה של יותר מסוללה אחת, בהתאם למידת האינטנסיביות של השימוש באופניים. את הסוללות הנוספות אפשר להשאיר בנקודות קצה קבועות, כמו במקום העבודה או בעסק, כך שבכל נקודת זמן תמתין לרוכב סוללה טעונה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן